הפקת כנסים בינלאומיים בישראל

המיקום משתנה – האיכות נשארת
את הכנס הבא מארגנים בישראל!

ORTRA כאן כדי לעזור לכם להביא לישראל כנס בינלאומי. איך נעשה את זה? יחד נעצב, נתכנן ונפיק פרזנטציה שיווקית משכנעת במיוחד על ישראל (מי אמר Startup Nation ולא קיבל?) ובעבודה משותפת (ועם לא מעט כוסות קפה לעזר...) נשכנע את כולם במה שאנחנו כבר מזמן יודעים - ישראל היא האלטרנטיבה הטובה ביותר לארגון כנסים.

השלב הראשון: נקודת הזינוק

כשנמצאים רחוק, קשה לשלוט בפרטים הקטנים – בדיוק לשם כך אנחנו כאן. ORTRA תהיה לצדכם לכל אורך הדרך. אתם מקבלים שותף מקומי מחויב ומקצועי ומשתתפי הכנס נהנים מהזדמנות לבקר ביעד ייחודי – בקיצור, כולם מרוויחים!
במהלך השנים, הפקנו מגוון רחב של כנסים בינלאומיים גדולים ויוקרתיים, מהבולטים בישראל – ואיך אפשר שלא, כשלצדך עומדים מעל 40 אנשי צוות מיומנים.
בשיתוף פעולה הדוק ניקח את החזון שלכם צעד אחד קדימה (ואפילו יותר) תוך שיקוף ושמירה על ערכי מותג הכנס. כדי לעשות זאת, רגע לפני שמתחילים, אנחנו רוצים לדעת עליכם הכל – אילו אירועים ערכתם בעבר, מי קהל היעד שלכם ומהו התוכן המצופה מכם בכנס – מהפרט הגדול ביותר ועד לקטן ביותר. נסקור הכל, נבין הכל – ונצא לדרך.

השלב השני: מתחילים לרוץ

הבריף הושלם, הקונספט הכללי גובש, וזה הזמן לעלות שלב ולרדת לפרטי האירוע (מיתוג, אתר האינטרנט, מיקום, סגנון ועוד), והכל בהתאם לתקציב. נעבוד בשיתוף פעולה מתמיד על מנת לקבל את ההחלטות הסופיות שיקבעו את תוכן ומבנה הכנס וניצור לו"ז מפורט להגשמת התכנית במלואה.
זקוקים ליתרון כלכלי מקומי? הגיבוי הפיננסי האיתן של ORTRA עומד לרשותכם. האיכות שלנו אינה מתבטאת רק במקצועיות ובניסיון, אלא גם בדירוג האשראי הגבוה ממנו נהנית החברה אשר מעניק לנו מגוון רחב של יתרונות כלכליים, המאפשרים לנהל את תקציב הכנס באופן מושכל, נכון ורווחי.
על מנת שהכנס ישקף את ערכי הארגון שלכם, נערוך לוקליזציה ונתאים את הכנס לתרבות הייחודית לכם, כך תיהנו מכל העולמות: נשווק את ישראל כבחירה הטובה ביותר לקיום הכנס, נלווה אותו כך שיקבל את הטבות המס להן הוא זכאי, נדווח על העמידה בתקציב ונעדכן באופן שוטף בהתקדמות ההפקה, תוך מתן גישה מלאה ומאובטחת למערכת המקוונת שלנו – עד לתוצר הסופי: כנס רלוונטי, יוקרתי ואטרקטיבי העומד בסטנדרטים בינלאומיים. כל העולמות – בתוך חברה אחת.

תכנית העבודה מוסכמת, ואפשר לעבור למלאכת הארגון וההפקה בפועל. נבחר עבורכם את נותני השירות וקבלני המשנה המובילים בתחומם – והכל במסגרת התקציב. בד בבד עם הארגון "מאחורי הקלעים", נפנה גם לפן התוכני של האירוע. מי יהיו הדוברים? מי יציג בכנס? ומי יהיו נותני החסות? באמצעות הקשרים הנרחבים של ORTRA בתעשייה, באקדמיה ובקרב הרשויות, נסייע לכם לערוך רשימה אפשרית של חברות ודמויות רלוונטיות, וליצור חיבורים לשם קידום שיתופי הפעולה עם הכנס.
תוכנית האירוע מוכנה. עכשיו נטפל באלמנטים הנוספים הקשורים בהפקת הכנס. בין השאר, נדאג למיתוג ועיצוב הלוקיישן הנבחר, הדפסת חומרים כתובים ובדיקת מערכות ההגברה והתאורה. מחלקת התיירות הנכנסת שלנו תטפל באח"מים ובמרצים המוזמנים (טיסות, אירוח בבתי מלון, נסיעות פנים ארציות ועוד) כך שהאורחים שלכם ייהנו משהות נעימה, מספקת ואיכותית.
המשאב האנושי הוא יתרון בולט נוסף של חברת ORTRA, והוא מאפשר לנו לארגן כנסים הדורשים מספר גדול של אנשי צוות. בכל הפקה, עומד לרשותנו צוות מקצועי ומיומן, הבקיא ביישום כל סוגי הכנסים, ועידות או פאנלים רבי משתתפים, ובעל יכולת להתמודד עם אירועים בלתי צפויים.

אנחנו מזמינים אתכם לעיין בלוח האירועים שלנו ולהתרשם ממגוון הכנסים הבינלאומיים שאנו מפיקים בישראל

ללוח הכנסים

יתרונות

  • "פתרונות טכנולוגיים לכנסים" הוא מונח מקיף וללא גבול. החל מאתר כנס ומערכת רישום וניהול תקצירים, ועד הגברה והקרנה, מגוון האפשרויות הוא אין סופי... ולכל החלטה השלכות משמעותיות על התקציב, הנראות והרושם שיישאר אצל המשתתפים לאחר האירוע.

    לפרטים נוספים

  • האתגר הגדול ביותר לכל אירוע עסקי, כנס או תערוכה הוא הבאת המשתתפים והגדלת המעורבות של התעשייה. אז כיצד מגדילים קהלים? איך ניתן לחדור לשווקים חדשים? כיצד משווקים את הכנס לתעשייה ומגייסים חסויות ומציגים לתערוכה?

    לפרטים נוספים

  • בעידן של תקשורת דיגיטלית, אימיילים ופוסטים ברשתות החברתיות, אנחנו שמחים לראות שהקהילה העסקית והמדעית עדיין מעריכה את המפגשים האישיים וכי עולם הכנסים ממשיך לשגשג. עם זאת, שפע גם מוליד תחרות ולכן יותר מתמיד חשוב ליצר בידול ולשדר איכות, כאשר הדגש על תוכן הכנס גדול מתמיד.

    לפרטים נוספים

בין לקוחותינו

cardio
monday_logo_icon_180
ILANIT
EILAT-EILOT
EUPSA-FULL-LOGO2021
מועצת החלב
עור ומין M
ARM_architecture-Logo.wine 180
logo2022
בוני הארץ
ISRR
jda

נשמח לקחת חלק בפרויקט הבא שלכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נעים מאוד, שמי
ואני בחברת
אני זמין באימייל
וגם בנייד מספר
שמעתי עליכם דרך
פונה אליכם בנוגע
חזרה לראש הדף