הפקת כנסים לארגונים ואיגודים

הפקת כנסים לחברות וארגונים

מתחילים להיערך לקראת הכנס הבא? בין אם זו הפעם הראשונה ובין אם אתם "שוחים" בנבכי ההפקה, אתם וודאי יודעים שארגון כנס דורש זמן רב ומשאבים. כנס שנתי, כנס מקצועי או כנס מדעי, ORTRA מנוסה בכולם ותדע להוביל את הדרך בבטחה כדי שתוכלו ליהנות משקט נפשי, דיווחים שוטפים לאורך הדרך והפקת אירוע בסטנדרטים בינלאומיים.

שלב ראשון: נקודת הזינוק

לפני שאנחנו מתחילים, אנחנו רוצים להכיר אתכם: מהו תחום העיסוק של הארגון שלכם? מהי מטרת הכנס? מהו התקציב העומד לרשותכם? זה הזמן לשתף אותנו בכל פרט שיסייע בארגון האירוע.
נסקור כנסים קודמים שערכתם ונלמד מה עבד – ומה פחות, נלמד כנסים מקבילים מהארץ והעולם להבנת עומק של עולם התוכן, החסויות והתערוכה. נכיר את חברי הוועדה המארגנת ונשאל על הצלחות ואתגרים (חשוב לדעת כל פרט כבר אמרנו?) ולסיכום נגבש יחד תוכנית עבודה מוסכמת שתאפשר לכם (מתוך בחירה מלאה, כן?) להעביר את הניהול לידיהן המיומנות של צוות ORTRA, וזאת מבלי לוותר על מעורבות פעילה והמשך חשיבה משותפת לכל אורך העבודה. אנו מבטיחים שבעבודת צוות ובשקיפות מלאה ORTRA תדע להפיק עבורכם כנס שייצג אתכם נאמנה ויהיה מהאירוע המוצלחים ביותר שערכתם.

שלב שני: מתחילים לרוץ

הבריף המלא בידינו – ואנחנו מוכנים לצאת לדרך. נגבש תוכנית עבודה כולל אפשרויות שיווק למשתתפים, גיוס חסויות ותערוכה, יצירת שיתופי פעולה עם גורמים בארץ ובעולם וחיבור עם ארגונים מתאימים להפצת בשורת הכנס בכל האמצעים הזמינים. נערוך סיעור מוחות לחשיבה כיצד ניתן למנף את הכנס, נחפש קהלים פוטנציאליים חדשים ונחשוב על דוברים שיכולים להציג את התכנים הכי חדשניים. בחשיבה משותפת נברור את החומרים המתאימים ביותר, נגבש קונספט ותוכנית כנס ונתכנן את שיבוץ הדוברים מהאקדמיה והתעשייה. הניסיון שלנו בארגון כנסים ואירועים, גם כאן, עומד לרשותכם במלואו. כמובן שגם כל האלמנטים של ההפקה יקבלו טיפול מסור ויסודי, כולל הצגת מגוון אפשרויות לוקיישן לכנס, הכנת תקציב עבודה לשיתוף פעולה בשקיפות מלאה, סיורים לקראת הכנס, אסטרטגית עבודה, גרפיקה, מיתוג ולוח זמני עבודה. כאשר הכל מוכן ומאושר בין כל הצדדים, מעלים הילוך והנה אנחנו מתחילים!

אנו מביטים על התמונה הגדולה, אך תמיד דואגים גם לפרטים ה"קטנים": הסדרי הנסיעות, דאגה לאורחים חשובים (כולל סוכנות נסיעות משלנו המעניקה שירות VIP למרצים מוזמנים וקבוצות מחו"ל), ניהול שטח התערוכה וטיפול אישי במציגים ובנותני החסות, התאמת תפריטים, עיצוב מתחם הכנס ונראות האולמות והבמות, הקפדה על מפרט טכני מדוקדק (אנחנו עובדים עם הספקים המקצועיים והאיכותיים ביותר שיודעים לספק ה"וואו" שיהפוך כל כנס לחגיגה), תכנון לו"ז אירוע מפורט ו... (הרשימה עוד ארוכה, אז נעצור כאן). לצד יכולת הפקה מקצועית, ב ORTRA דואגים גם לאינטרס העסקי שלכם. עם דירוג אשראי גבוה, יציבות כלכלית ומוניטין חיובי, ORTRA מעניקה לכם שקט נפשי ויתרון כלכלי.

אנחנו מזמינים אתכם לעיין בלוח האירועים שלנו ולהתרשם ממגוון האירועים שניצחנו על הפקתם

ללוח הכנסים

יתרונות

  • "פתרונות טכנולוגיים לכנסים" הוא מונח מקיף וללא גבול. החל מאתר כנס ומערכת רישום וניהול תקצירים, ועד הגברה והקרנה, מגוון האפשרויות הוא אין סופי... ולכל החלטה השלכות משמעותיות על התקציב, הנראות והרושם שיישאר אצל המשתתפים לאחר האירוע.

    לפרטים נוספים

  • האתגר הגדול ביותר לכל אירוע עסקי, כנס או תערוכה הוא הבאת המשתתפים והגדלת המעורבות של התעשייה. אז כיצד מגדילים קהלים? איך ניתן לחדור לשווקים חדשים? כיצד משווקים את הכנס לתעשייה ומגייסים חסויות ומציגים לתערוכה?

    לפרטים נוספים

  • בעידן של תקשורת דיגיטלית, אימיילים ופוסטים ברשתות החברתיות, אנחנו שמחים לראות שהקהילה העסקית והמדעית עדיין מעריכה את המפגשים האישיים וכי עולם הכנסים ממשיך לשגשג. עם זאת, שפע גם מוליד תחרות ולכן יותר מתמיד חשוב ליצר בידול ולשדר איכות, כאשר הדגש על תוכן הכנס גדול מתמיד.

    לפרטים נוספים

בין לקוחותינו

cardio
monday_logo_icon_180
ILANIT
EILAT-EILOT
EUPSA-FULL-LOGO2021
מועצת החלב
עור ומין M
ARM_architecture-Logo.wine 180
logo2022
בוני הארץ
ISRR
jda

נשמח לקחת חלק בפרויקט הבא שלכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נעים מאוד, שמי
ואני בחברת
אני זמין באימייל
וגם בנייד מספר
שמעתי עליכם דרך
פונה אליכם בנוגע
חזרה לראש הדף