• הפנים של ארטרא
      בואו להכיר את צוות העובדים המקצועי של ארטרא
      קרא עוד
    • ניהול טכנולוגי
      ארטרא מספקת ללקוחותיה מערכות טכנולוגיות מתקדמות לניהול ותמיכה בכל שלבי הכינוס
      קרא עוד
    • גלריית כינוסים ואירועים
      מבחר חלקי ממגוון כינוסים ואירועים בהפקת ארטרא
      קרא עוד

    מאמרים

    אנחנו מה שאנחנו נראים - נקודות בסיס לעיצוב ארוע עסקי

    ארוע עסקי הוא התרחשות זמנית הנמשכת כשעתיים-שלוש, ומכילה בתוכה מגוון דחוס יחסית של פעילויות: מפגש חברתי, אוכל, נאומים, ריקודים וכדומה. האורח עובר מפעילות אחת לשניה בזמן קצר בו אנו מנסים לגרום לו לחוות תחושות שונות הקשורות לחושיו: טעם, ריח, מראה, קול. מינון נכון ושימוש מדויק בכמות המסרים והתחושות שחווה המשתתף באירוע, ישפיעו על מצב רוחו ועל התרשמותו הכללית. לכן חשוב לנצל את קיום הארוע כבמה לדחיסת אינפורמציה רבה ככל האפשר תוך שמירה על גבול הטעם הטוב. המטרה היא לא להפוך את האירוע לאירוע שיווקי אגרסיבי. לשם כך חשוב לזהות ולהגדיר בשלב מוקדם של הפקת האירוע את הצרכים המיוחדים לשמם הוא מתקיים.
    במידה ומטרת האירוע היא השקת מוצר חדש, נמקם את המוצר בבסיס האירוע ונבנה את השהות סביבו. אם הסיבה לקיום האירוע נבעה מצורך של שמירה על קשר והצהרת כוונות או "הפגנת כח", נתמקד באווירה ורושם כללי כדי להקסים ולהרשים. חשוב להבין כי החוויה המרוכזת של המשתתף באירוע ממשיכה עימו הלאה לחיי היום-יום המקצועיים והחברתיים שלו.

    דברים שכדאי לקחת בחשבון בעיצוב אירוע:
    • מקום ההתרחשות – מקום סגור (אולם), מקום פתוח (גן, אתר בטבע) וכדומה.
    • כמות משתתפים – צפוף – נוגע, מרווח – מרוחק.
    • אקלים/ מזג אוויר – חם בקיץ בסביבה לא ממוזגת, קר בחורף במקום פתוח, נעים בקיץ ליד הים וכדומה.
    • אוכלוסיה – צעירה ותזזיתית (הזקוקה לתנועה ושתיה כדי להנות), לעומת מבוגרת (שצריכה מקום ישיבה נוח ולא רועש).
    • הגדרת אוירה – חמה ומחבקת, מרשימה ומוחצנת, אלגנטית ומזמינה.
    • שיתוף פעולה בין ספקים – תאורה מכפילה את אפקט העיצוב, תפריט הקייטרינג ותצוגת המזון הם חלק מהעיצוב הכללי, סוג החלק האומנותי חייב להיות קשור בצורה זו או אחרת לסגנון האירוע.
    • נוחיות פיזית – כמות וסוג מקומות הישיבה, גודל החלל להתרחשויות השונות.
    • הטמעה של מסרים – דרך שימוש בחומר, בצבע, בתחושות ובאווירה הכללית.
    • שימוש משולב באלמנטים מאפיינים – לוגו, מוצרי קד"מ ומתנות ממותגות כחלק מיצירת אווירה, מיתוג ושיווק גם יחד.

     

    חזרה למאמרים