מנהל/ת פרויקטים לארגון והפקת כנסים מקומיים ובינלאומיים
מיקום המשרה: תל אביב יפו – משרדי ארטרא
היקף המשרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
- ניהול תיקי לקוחות כולל פגישות תקופתיות ודיווחים שוטפים
- תכנון וניהול תקציבי אירועים גדולים
- ניהול האירוע מתחילתו ועד סופו בהתאם ללוחות הזמנים, דרישות הפרויקט וקהל היעד
- מעורבות מלאה בהתנהלות הכנס כולל שיוווק ויכולת הבאת הפרויקט להצלחה מקסימלית
- עבודה מול נותני שירות וספקים, ניהול מו"מ, אישור הצעות מחיר, פיקוח על עבודה בפועל.
דרישות:
- יכולת עבודה בסביבה דינאמית, כולל מצבי עומס ולחץ ומציאת פתרונות יצירתיים
- יכולת עבודה עם ממשקי עבודה פנים ארגוניים וממשקי עבודה מול לקוחות וספקים.
- שליטה מלאה ב Office
- הכרות עם monday (יתרון)
- שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה
- עדיפות לבעלי/ות תואר ראשון / BA בתחומי יחסי ציבור, שיווק
- ניסיון קודם בתפקיד דומה. בעלי /ות ניסיון של למעלה מ-3 שנים בהפקת אירועים/כנסים – יתרון
- יכולת תקשורת ומשא ומתן
- כישורים ארגוניים מעולים
- התמצאות בשירות לקוחות
- חריצות ויוזמה
- יתרון משמעותי לבעלי /ות חיוך גדול ומוטיבציה גבוהה
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד